auto ongeluk

Dit forum is door iedereen (zowel lid als niet-lid) te bekijken. Er kan hier ook gereageerd worden door niet-leden. Heb je als niet-lid een vraag over deze site/forum of over JJGV? Stel 'm hier.
Plaats reactie
Paul
Reden voor lidmaatschap: Ik ben Paul. Ik heb mijn schatje ontmoet via mijn bijbaantje. Na 4 jaar hebben we samen een nieuwbouwhuis gekocht waarin we 1.5 jaar later samen gingen wonen. Na 3.5 jaar tijdens de vakantie in Amerika, 12 mei 2010, eindigde ons sprookje. In 1 seconde alles anders, auto ongeluk. Ik kwam alleen terug. 9 hele goeie jaren, wat hadden wij het goed. En nu...

Re: auto ongeluk

Bericht door Paul » vr sep 28, 2012 22:44

Hoi Marieke,

De duur van de relatie maakt het verdriet echt niet minder, misschien nog wel meer. Je bent nog helemaal in de wolken en dan die seconde en weg is dat heerlijke gevoel van verliefd zijn, maar toch ook weer niet...
Ik heb gemerkt dat niet alleen je partner wegvalt maar ook alles eromheen. Je toekomst plannen zijn weg en het gevoel van ja... wat nu.. waar leef ik nog voor.
Blijf bij jezelf en trek je niks aan van de omgeving, die weten niet wat het is en kunnen zich het echt niet voorstellen hoe het is om je partner, van beide kanten, ongewild kwijt te raken. Gevoel en emotie is per persoon verschillend.
Heel veel sterkte en blijf erover praten. Uiteindelijk komt het verdriet, frustratie en onmacht er toch wel uit.

Paul

Plaats reactie