Wat zoek jij?

Dit forum is door iedereen (zowel lid als niet-lid) te bekijken. Er kan hier ook gereageerd worden door niet-leden. Heb je als niet-lid een vraag over deze site/forum of over JJGV? Stel 'm hier.
Plaats reactie
Pim
Reden voor lidmaatschap: Ik ben Pim. Op 8-8-2018 heb ik mijn allerliefste partner Rob verloren aan PSMA. Hij was slechts 53 jaar oud, ik was toen 49. Ik ontmoet graag mensen zoals jullie die mijn verdriet kunnen begrijpen (en misschien er bovenop zijn gekomen).

Re: Wat zoek jij?

Bericht door Pim » zo sep 29, 2019 19:54

Beste allemaal,
ook ik ben lid van het JJGV forum. Helaas heb ik mijn partner Rob ruim een jaar geleden verloren aan de vreselijke ziekte PSMA.
Aan het forum ontleen ik veel steun omdat hier mensen zitten die mij begrijpen en mij positief en nuttig commentaar geven. Vice versa ben ik ook anderen tot steun met mijn posts en reacties.
Het is een veilige ontmoetingsplek waarin we heel prettig met elkaar omgaan.
Het ontmoeten gaat ook verder dan virtueel. Je kunt met mensen afspreken in levenden lijve en er worden uitjes georganiseerd. Zelf ben je uiteraard vrij en van harte welkom om ook iets voor te stellen!

Als je je partner hebt verloren, overweeg dan ook om lid te worden. Het forum is gratis. Schrijven en reageren is niet verplicht, maar natuurlijk wel fijn voor anderen. We kunnen veel voor elkaar betekenen als we naar elkaar de hand uitsteken.

Alle goeds, Pim

Plaats reactie